czwartek, 14 sierpnia 2014

Sleek Garden Of Eden Palette - opinia / recenzja

Cześć :)
Pogoda lekko się popsuła, dlatego do pary melancholijnego klimatu idealnie wpasuje się kolejna paleta Sleeka: Garden Of Eden
*Ogólnie o zmianach na przestrzeni kilku lat w paletach Sleek pisałam Tu* 
Połączenie kolorów świetnie sprawdzi się do makijaży dziennych z tym uwzględnieniem, że nie samodzielnie tzn. musimy posiłkować się dodatkowo innymi cieniami (do zaznaczenia łuku brwiowego, kącika oka). Z pewnością spodoba się młodym jak i dojrzałym kobietom - raczej na dzień.
W górnym rzędzie znajdziemy 4 cienie metaliczne ( od lewej: 1, 2, 3, 4) 
i 2 matowe (5-ty (+ złote drobinki), 6).
W dolnym rzędzie 3 cienie są matowe (od lewej: 1-wszy (+ złote drobinki), 2, 6)
i 3 metaliczne (3, 4, 5).
Podsumowanie:
Sleek Garden of Eden to kolory z tajemniczego rajskiego ogrodu / lasu, gdzie jest mnóstwo magii, fruwających wróżek i elfów w tle mglistej tajemnicy. Mimo iż cienie wydają się jasne to mają w sobie nutę szarego pudrowego kurzu co sprawia, że są bardziej stonowanie/ neutralne.
Osobiście bardzo ją lubię i uważam, że zasługuje ona na chwilę uwagi :)

Kilka kolorów szczególnie przypadło mi do gustu: 
*górny rząd od lewej: 

  • -1-wszy - różowe złoto
  • -2-gi - metaliczny transparentny wrzos
  • -3-ci - wrzosowa oberżyna
  • -4-ty - kakaowa oberżyna
  • -5-ty - popielaty wrzos

*dolny rząd od lewej:

  • -2-gi - pastelowa limonka
  • -3-ci- cytrynowa zieleń
  • -3-ci - zielone jabłuszko
  • -4-ty - pastelowy kaktus
  • -5-ty - metaliczna trawa
  • -6-ty - matowy szmaragd
Recenzje innych palet Sleek-a:
  • -Monaco - Tu 
  • -Paraguaya - Tu 
  • -Sunset - Tu 
  • -PPQ / Me, Myself and Eye - Tu 
  • -Oh So Special - Tu
  • -The Original - Tu
  • -Au Naturel - Tu
  • -Storm - Tu
  • -Vintage Romance - Tu
  • -Ultra Matts V1 -Tu
  •  -Supreme - Tu
  • -Lagoon - Tu
  • -Ultra Matts V2 - Tu
  •  
     Pozdrawiam
     
    *JOY*


10 komentarzy:

  1. Śliczne kolory :) Fajnie, że jesteś zadowolona ;) Bardzo lubię paletki Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je bardzo lubię… troszkę się osypują, ale za tą cenę wybaczam im to :)

      Usuń
  2. Jak widze ja tak w calosci to bardzo mi sie podoba, ale jak zaczynam myslec jak bym ja wykozystywala to zaczynaja sie schody;p chyba za zadko robie jakies kolorowe makijaze zeby jednak w nia zainwestowac:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne że tak…. każda z nas lubi coś innego :) ja mam słabość do liliowo-wrzosowo-fioletowych cieni dlatego tak ja lubie :)

      Usuń
  3. bardzo podobają mi się kolory tej paletki :) mam już dwie tej firmy i chciałabym żeby ta była trzecia w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życze Ci żeby u Ciebie zagościła :)

      Usuń
  4. Piekne kolory chetnie uzywalabym wiekszosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi prawie wszystkie się podobają, ale najczęściej używam górnego rzędu :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tę paletę! Zdecydowanie jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń