środa, 9 lipca 2014

Sleek Sunset palette - opinia / recenzja

Hej :)
Dzisiaj przedstawiam następną paletę Sleek-a czyli: Sunset.
*Ogólnie o zmianach na przestrzeni kilku lat w paletach Sleek pisałam Tu*
Paleta Sunset kojarzy mi się z latem lub zachodem słońca na hawajach…..
..czyli miejsce rozżarzone ciepłem i soczystością egzotycznych owoców.
Niebieski jest jedynym kontrastującym kolorem w tym zestawieniu i wciąż myślami błądząc  w tym moim hawajskim wyobrażeniu widzę go jako czystą błękitną wodę ahhh...
Wracając na ziemię przechodzę do ich wykończenia….
 Tylko czarny jest kolorem matowym….
….. reszta to połyskujące metaliczne cienie….
… o świetnej pigmentacji….
….. i bardzo zbliżonej kolorystyce.
 Podsumowanie:
Sleek Sunset to z pewnością paleta dla dziewczyn lubiących mocne i odważne kolory.
Niestety nie nada się do codziennego makijażu. Jedynie 3 ostatnie (licząc od lewej) w dolnym rzędzie mogą być używane do tego celu reszta raczej na wyjątkowe okazje, okres wakacyjny lub na wieczór. Myślę, że byłaby bardziej praktyczna gdyby wykończenie cieni było matowe, a tak to połyskujące mocne odcienie wyraźnie zaznaczają swoją obecność co mogłoby być dość przytłaczające. Mimo, że kilka kolorów jest naprawdę pięknych raczej nie skusiłabym się na jej ponowny zakup.
Kilka kolorów szczególnie przypadło mi do gustu: 
*górny rząd od lewej: 

  • -1-wszy - smolista czerń
  • -3-ci - miedziane bordo

*dolny rząd od lewej:

  • -1-wszy - brudna burgundowa śliwka
  • -2-gi - jasne bordo
  • -4-ty - kremowe złoto
  • -5-ty - ciepły pastelowy róż z odrobiną złota
  • -6-ty - chłodny pastelowy róż z odrobiną złota
P. S Dzięki uprzejmości mojej imienniczki  Kasi  (za co po raz kolejny jej SERDECZNIE DZIĘKUJĘ) stworzyłyśmy wspólnie nowy wygląd mojego bloga z czego jestem baaardzooo zadowolona. 
Troszkę to trwało, ale jej wytrwałość na moje propozycje i ciągłe zmiany wymaga Mega uznania hihi … 
80 maili później i oto efekt :)).
Moim zdaniem dziewczyna zrobiła kawał dobrej roboty :)) A jak Wam się podoba odświeżona wersja MyBeautyJoy??

Recenzje innych palet Sleek-a:
  • -Monaco - Tu 
  • -Paraguaya - Tu 
  • -Garden Of Eden - Tu
  • -PPQ / Me, Myself and Eye - Tu 
  • -Oh So Special - Tu
  • -The Original - Tu
  • -Au Naturel - Tu
  • -Storm - Tu
  • -Vintage Romance - Tu
  • -Ultra Matts V1 -Tu
  •  -Supreme - Tu
  • -Lagoon - Tu
  • -Ultra Matts V2 - Tu
Pozdrawiam

*JOY*

11 komentarzy:

  1. Podzielam Twoją opinię, dla mnie jest zbyt odważna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie tu teraz ! :))) podobają mi się kolory tej paletki :) jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wygląd bloga ;) A paletka cudooo, dopiszę ją do mojej wishlisty jak niic !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo fajnie zmieniłaś blog, dostał jakby świeżosći i elegancji :) Paleta jest wspaniała! już mam pięć tysięcy pomysłów co z tego wyczarować! I na oczach by się nie skończyło!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory - zupełnie nie dla mnie, bo na bank zrobiłabym sobie nimi krzywdę, ale miło się na nie patrzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna paletka, przede wszystkim jesli chodzi o kolory.

    pocztowkowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany jak najbardziej na plus, a ta paletka akurat mnie nie kusiła nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też bardziej podoba się dolny rząd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że Ci się podoba szablon :)

    OdpowiedzUsuń