środa, 20 lipca 2016

Birchbox UK - April 2016

:)
Zapomniany Birchbox..... odebrałam go po dłuższym pobycie w Polsce i zupełnie  zapomniałam Wam o nim napisać . 
-Parlor by Jeff Chastain - odżywka do włosów bez spłukiwania. Cena za pełnowymiarowy produkt 17 funtów ( dostałam 30ml).
-Kueshi - Foot Care Cream - krem do stóp. Cena za pełnowymiarowy produkt 12 funtów ( dostałam 40 ml).
-Nuxe - Huile Prodigieuse - suchy olejek do włosów i ciała. Cena za pełnowymiarowy produkt 17 funtów ( dostałam 10 ml).
-Benefit Cosmetics - They're Real - tusz do rzęs w kolorze ,,Beyond Black''. Cena za pełnowymiarowy produkt 19.50 funtów ( dostałam 3.0 g).
- So Susan - Lip Dome - organiczna pomadka w kredce w kolorze ,,Melon''. Cena za pełnowymiarowy produkt 10 funtów.
Podsumowanie:
Wyjątkowo wszystkie z Kwietniowych kosmetyków baaardzo przypadły mi do gustu. Minęło kilka miesięcy od kiedy dostałam to beauty pudełko, więc mogę z czystym sercem stwierdzić, że polubiłam każdy z tych produktów, a szczególnie odżywkę Parlor by Jeff Chastain, która ułatwia rozczesywanie włosów a przy tym pachnie obłędnie słodkim shakiem owocowym - z pewnościa zamówie ja w pełnowymiarowym opakowaniu :).

Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz