czwartek, 21 stycznia 2016

OOTN - czyli karnawałowy blask :)

Cześć kociaki :)
Witam  Was serdecznie w Nowym 2016 roku :*
Strasznie sie za Wami stęskniłam, dlatego postanowiłam zagądnąć tu choc na chwilkę :))
Obiecuje, że wkrótce nadrobie blogowe zaległości  i wszystko wróci do normy :))
Tymczasem mam dla Was wieczorowa propozycje karnawałową od SheIn - link do sklepu Tu  ( nowa odsłona Sheinside).
Jak wiecie miałam juz przyjemność nosic kilka ubrań tej marki ( TuTuTu ), z których wciąż jestem bardzo zadowolona, lecz przyznam, że dzisiejsza propozycja to mój najlepszy wybór. Piękne kobaltowo-turkusowe cekiny w azteckim wzorze.......miekka dobrej jakości podszewka i bardzo dobre szycie sprawia, że kreacja jakością przypomina duzo droższe sukenki z Topshop-u. Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to rozmiar.....zamówiłam ją w za duzym rozmiarze, ale to juz moje uchybienie ( warto czytać wymiary na stronie SheIn). Szczerze Polecam :)
Co mam na sobie:
  • -sukienka - SheIn ( link  Tu )
  • -buty- Tkmaxx
  • -torebka - Tkmaxx
  • -rajstopy - Primark

Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze: