czwartek, 28 stycznia 2016

OOTD - kozuszek bezrekawnik

:)
Już od kilku sezonów w modzie sa futrzane kamizelki i choc podobaja mi się one na innych osobach to jakoś sama nigdy się na taka nie zdecydowałam (przy przymiarce nie czułam się w niej dobrze nie mój styl), lecz wciąż zajmowała jakieś miejsce w mojej głowie, az tu nagle powrócił trend na pilotki / kożuszki itp., więc wniebowzieta  w końcu znalazłam cos dla siebie czyli kozuszek bezrękawnik w stylu waterfall - i jest tak jak lubie czyli stylowo, modnie, na luzie i cieplutko  :))


Co mam na sobie:
  • -bezrękawnik - Malvin
  • -koszula - Lee
  • -spodnie H&M
  • -buty - Zara
  • -kapelusz - Zara
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych
  • -zegarek - Michael Kors (model MK-5223)





Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz