środa, 30 grudnia 2015

OOTD - Świąteczny prezent - Grudzień 2015 :))

:)
Świąteczne swetry to powrót trendu lat 90-tych i mimo iz swego czasu były one obciachem to ponownie wracaja do łask ciesząc się dużym powodzeniem u kobiet jak i mężczyzn. Ja zaczęłam swoja przygodę z nimi od zeszłego roku kiedy to zaopatrzyłam się w dwa egzemplarze. Wtedy tez stwierdziłam, że to dobry pomysł na kolekcjonowanie i coroczne dokupywanie 1-2 nowych swiatecznych wdzianek. Sweter z dzisiejszego posta mam z zeszłego roku i przyznam, że to mój ulubieniec, bo oprócz tego ze jest piękny i mięciutki to do tego bardzo ciepły ( w składzie zawiera angorę). Moim zdaniem taki sweter sprawdzi się idealnie w okresie świat kiedy to chcemy czuc sie na luzie, a jednak klimatycznie :))

Co mam na sobie:
  • -sweter - Topshop
  • -płaszcz - no name
  • -top - Primark
  • -leginsy - no name
  • -buty - TKmaxx
  • -torebka - Moschino
  • -okulary - Moschino
  • -szalik - Primark
  • -zegarek - Michael Kors ( model MK-5223)
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych


Co myslicie o swiątecznych swetrach??

Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz