sobota, 5 grudnia 2015

Lancome - Tonique Douceur - opinia / recenzja

:)
Tonik to niezbędna część pielęgnacji, która ma za zadanie przywrócic naszej skórze odpowiednie pH tuz po oczyszczaniu jej wszelakimi produktami myjacymi :)
Tonique Douceur to produkt, który nie zawiera w sobie alkoholu.
Lancome posiada wiele wersji tego produktu o podobnym designie - Tonique Douceur przeznaczony jest to skóry normalnej i mieszanej.
Nie jest to kosmetyk organiczny, lecz zawiera w sobie kilka składników naturalnych tj.:
  • woda różana 
  • -gliceryna
  • -olejek rycynowy

Opakowanie to wypukła półprzezroczysta buteleczka z twardego plastiku z nakrętką o pojemności 200 ml ( dostepna jest równiez wersja 400 ml).
Podsumowanie:
Lancome - Tonique Douceur to kosmetyk , który mam juz po raz kolejny....
Na zdjęciach jest 50 ml wersja, która dostałam w formie gratisu przy okazji zakupów, dlatego postanowiłam, że to dobry moment na przypomnienie sobie jego działania.
Produkt przyjemnie odswieża, koi podraznienia i łagodnie usuwa resztki zanieczyszczeń ze skóry. Pachnie delikatnie świeżymi różami.Wada jest opakowanie, a dokładnie aplikator. Moim zdaniem otwór dozujacy jest zbyt duzy przez co aplikujemy na płatek wiecej produktu niz to konieczne, a tym samym wydajność jest niższa. Dla mnie jest Ok, chociaz w całosci skład nie powala. Przyjemnie mi sie go uzywa, lecz przyznam, że decydujac sie na nowy tonik wybiore cos o lepszym składzie i za nizsza cenę ( zareczam że wiele jest takich kosmetyków na rynku).

Pozdrawiam

*JOY*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz