sobota, 14 listopada 2015

Pomysł na sniadanie 5 - zdrowe smoothie - 3 przepisy :)

:)
Kolejny pomysł na śniadanie to idealne rozwiązanie dla osób, które uczą sie jeść śniadania ( wiele osób nie czuje potrzeby głodu o poranku), lub tych co sie spieszą, ponieważ jest ono szybkie w przygotowaniu jak i możemy zabrać je ze soba ( spozyc po drodze do pracy / szkoły). Wystarczy połączyc ze soba kilka składników, po czym zblendowac i gotowe :)
*Pomysł na śniadanie 1 - post Tu 
*Pomysł na śniadanie 2 - Tu
*Pomysł na śniadanie 3 - Tu
*Pomysł na śniadanie 4 - Tu

*1*
Potrzebne składniki:
  • -banan 
  • -mrozone truskawki
  • -jarmuz
  • -mrozone maliny
  • -ananas
  • -figa
  • -mleko migdalowe
  • -siemie lniane
  • -białko z konopii indyjskiej

*2*
Potrzebne składniki:
  • - mrożone czereśnie
  • - mrożone mango
  • -pokrzywy
  • -mleko z konopii indyjskiej
  • -białko z konopii indyjskiej
  • -ziarno kakaowca

*3*
Potrzebne składniki:
  • - banan
  • -mleko migdałowe
  • -brzoskwinia
  • -figa
  • -borówki
  • -jarmuz
  • -siemie lniane
  • -kiwi
  • -ananas
  • -matcha

Taka forma sniadania dostarcza naszemu organizmowi niezbędnych wartości odzywczych, a tym samym niezbędnej energii na wiele godzin :)

Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze:

  1. Dla mnie najlepiej się zapowiada, to z ziarnem kakaowca, ale pokrzywy bym tam nie dała :P. U mnie ze śniadaniami jest różnie, czas na nie mam, ale często nie jestem głodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom pokrzywa smaku nie zmienia, a ile dobrego robi :) Ja tez tak kiedys miałam że zaczynałam od póznego śniadania ( a nawet obiadu) ale wypracowałam w sobie ten nawyk śniadaniowy i juz niedługo po wstaniu odczuwam głodek :)

      Usuń