poniedziałek, 9 listopada 2015

Dermedic - Hydrain 3 - Hialuro - płyn micelarny H2O - opinia / recenzja

:)
O tym jak działa i czego powinnismy oczekiwac po płynie micelarnym pisałam - Tu, więc przechodze do rzeczy....
Producent obiecuje, że Dermedic - Hydrain 3 - Hialuro - płyn micelarny H2O, jest bardzo łagodny dla oczu i skóry. Ponadto sprawnie zmywa makijaz i wszelkie niepoządane zanieczyszczenia z naszej cery. 
Jest hipoalergiczny, dlatego nie podraznia oczu, a zawartość kwasu hialuronowego i wody termalnej z żródeł Uniejowa sprawia że skóra po takim zabiegu nie jest przesuszona, a wręcz przeciwnie staje sie przyjemnie nawilzona.
Opakowanie to przezroczysta butelka z elastycznego plastiku, z zatrzaskiem i małym otworem w formie aplikatora, które w najwiekszej pojemnosci mieści w sobie 200 ml ( moja wersja jest w mniejszej pojemności).
Podsumowanie:
Dermedic - Hydrain 3 - Hialuro - płyn micelarny H2O  to kosmetyk na który zdecydowałam sie spontanicznie bedąc w polskiej aptece. To prawda, że nie podrażnia i nieuczula. Pachnie delikatnie kwaśnym jabłkiem, mozemy go kupic w dosyc niskiej cenie. I to wszystkie jego zalety....
Niestety bardzo trudno usunac nim makijaż, moge nawet stwierdzic, że jest to ,,syzyfowa praca'', ponieważ po uzyciu 1,2 i 3-go płatka wciąz coś ścierałam. Na końcu (dla pewności )po opłukaniu twarzy woda byłam misiem panda z czarnymi śladami na dolnych powiekach. Oczywiście przy ciągłych powtórzeniach i dokładaniu produktu zawartość buteleczki szybko ubywała - co znaczy ze jest niewydajny. Przy takim uzytkowaniu zuzyłam go w oka mgnieniu. Kiedy zostało mi go niewiele to zaczełam stosować  go przy porannej pielegnacji ( myłam twarz żelem a nastepnie przecierałam płatkiem nasączonym tym płynem) - był neutralny w działaniu ( moja cera nie zyskała żadnych korzyści z jego uzywania), dlatego Nie Polecam! ( strata czasu i pieniędzy).

Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz