wtorek, 27 października 2015

Pomysł na śniadanie 2 - Nocna owsianka - przepis

:)
Kochani jakiś czas temu postanowiłam wstawiac inspiracje sniadaniowe - w końcu eksperci twierdza, że jest to najwazniejszy posiłek dnia więc zasługuje na wiekszą uwagę :))
Pomysł na śniadanie 1 - post Tu 
Owsianka nocna to sposób dla zabieganych spiochów :)) Wystarczy przygotowac ja wieczorem by kolejnego dnia rano móc ja zajadać ze smakiem :)
1. Do słoiczka wlewamy pół szklanki mleka ( według preferencji - krowie lub roślinne)
2. Teraz mieszamy go z łyżeczką masła orzechowego ( ja uwielbiam z nerkowców)
3. Nastepnie wsypujemy 3-4 łyzki płatków owsianych.
4. Ziarno kakaowca mozemy dodac opcjonalnie ( ja uwielbiam jego smak i to że chrupie pod zębami)
5. Łyżeczka siemienia lnianego tez jest mile widziana ( nie wyczuwamy smaku a ile dobrego przynosi naszemu żołądkowi - jeśli nie lubicie jego struktury to można uzyc mielonej wersji )
6. Czas na owocki - masło orzechowe z bananem to duet idealny ( potrzebujemy połówkę bananka)
7. Na wierch wrzucam garść borówek :)
8. Na końcu zamykamy nasz słoiczek....
.....i wstawiamy go do lodówki na noc.
Rano wystarczy go otworzyc i zajadac ze smakiem :)
Przeziębionym polecam polac wierch miodem Manuka ( kilka słów o miodzie Tu  )
Lubie tez wersję z gruszką i cynamonem :)
Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz