wtorek, 20 października 2015

Co słychac w Ikei + mini haul - pażdziernik 2015

:)
Ulubiony sklep europejczyków jakim jest Ikea ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja naleze do tej pierwszej grupy, a to ze wzgledu na nowoczesny design za przystepną cenę. Oczywiscie nie wszystko warto tam kupic , ale osobiscie mam kilka ulubionych produktów. Jakis tydzień temu wstąpiłam do Ikei po kilka domowych duperelków, dlatego postanowiłam popstrykac zdjęcia przydmiotom które zwróciły moja uwagę, a nóż i wy wypatrzycie coś dla siebie :)
Najblizsza mojemu miejscu zamieszkania jest Ikea znajdująca sie na dzielnicy Wembley (UK).
Zazwyczaj podobają mi się aranżacje wnetrz....
....chociaz ten słonik troszkę mnie zaniepokoił !?hahah
Ta kuchnia szczególnie przykuła moja uwagę :)
Ponadto mimo iz dopiero Pażdziernik to w Ikei juz swieta :)
Kapcie ,,pierzynki'' -podobno  raj dla stópek :)
Te metaliczne diamenciki zauroczyły mnie swoja uroda - szkoda, że sa zrobione z papieru a nie z plastiku ...
Cos co jest stałym bywalcem mojego zakupowego koszyka to tea lighty :)
Moim zdaniem sa najlepsze na świecie ( niska cena, duzo sztuk, piekne zapachy, długo się wypalaja - porównywałam je z wieloma markami i te sa najlepsze - nawet tea lighty z Yankee Candle wypalały się duzo  szybciej )
Ponadto podoba mi się tak duza róznorodność zapachów...
Lubie sekcję pakunkowa  ( czyli wszystko czego potrzebujemy by zapakowac upominek - torebeczki, papiery, wstazki, kokardki), poniewaz oferowane produkty sa wykonane z solidnych materiałów i do tego z ładnym designem
Tak !! wzrok Was nie myli choinki tez juz są - hahah
Swieczka o sweterkowym wzorze - czemu nie :)
Jedno co nigdy się nie zmienia w Ikei to długie kolejki do kasy....
Sekcja spozywcza też proponuje całkiem niezłe produkty ( wiele z nich ma świetny skład)
Pulpeciki to z pewnością najlepszy wybór - Mega pyszne, tanie i duza porcja ( 1kg) - kupuje je za kazdym razem :)
*Haul*
Moje zakupy sa całkiem przyziemne, ale jesli jestescie ciekawi na co sie zdecydowałam to Zapraszam :)
Stały punkt zakupów czyli zapas tea lightów
*tarka do warzyw
*zestaw nożyczek
*Zaparzacze do liściastej herbaty - odrazu Wam zdradzę, że nie polecam (niewygodne zamkniecie + zdarza sie że zatapiaja się całe)
*Lampka USB do laptopa
*Kapciuchy
*Woreczki zip lock ( też są w standardzie moich zakupów)
To był cel mojej wyprawy do Ikei - materiałowe półki do szafy :)
I oczywiście 3 paczki pulpecików ( kurczak, wege i wołowinka)

Czy macie swoich ulubieńców z Ikei??

Pozdrawiam

*JOY*



2 komentarze: