środa, 22 lipca 2015

Ava - Aktywator Młodości - Witamina C z acerolą - opinia / recenzja :)

:)
Zaczne od tego, że trudno znależć przyzwoite serum czy krem z witaminą C, które nie kosztowałby majątku lub które nie miało by długiego i napełnionego zbędnymi substancjami składu. Na szczęście  nasze polskie półki sklepowe to bogactwo rozmaitych skarbów i te z nas  z bystrzejszym oczkiem z łatwością wynajdują takie diamenciki :)
Ava - Aktywator Młodości - Witamina C z acerolą to jak zapewnia producent skuteczny koncentrat ze stabilna wit. C wzmocniony ekstraktem z aceroli czyli wiśni z Barbados, który zawiera wysoką zawartość kwasu askorbinowego stanowiącego bombe antyoksydacyjną - najskuteczniejszą w terapiach przeciwstarzeniowych.
Witamina C to nieoceniona dobroczynna siła, która znacząco wpływa na stan naszej skóry tzn.:
  • -hamuje działanie wolnych rodników
  • -stymuluje produkcje kolagenu
  • -opóżnia proces starzenia się skóry
  • -nawilża
  • -redukuje zmarszczki
  • -przywraca elastyczność
  • -rozjasnia i wygładza skórę
  • - wzmacnia i chroni naczynia krwionośne ( zapobiega pękającym naczynkom)

Opakowanie to szklana buteleczka wykonana z ciemnego szkła ( UWAGA! witamina C jest wrażliwa i niestabilna tzn. traci swoje właściwości pod wpływem światła (utlenia się) i temperatury (rozkłada się), dlatego ważne by ja chronić przetrzymywać w ciemnej buteleczce) z wygodna w aplikacji pipetką, która mięści w sobie 30 ml.
Konsystencja lekka żelowa - łatwo się aplikuje i szybko się wchłania.
Podsumowanie:
O serum Ava - Aktywator Młodości - Witamina C z acerolą dowiedziałam się dzięki jednej z Was za co jestem ogromnie wdzięczna, ponieważ kosmetyk spisuje się świetnie. Produkt przeznaczony jest dla cery dojrzałej, zniszczonej promieniowaniem UV lub z przebarwieniami, dlatego jak się zapewne domyslacie profilaktyka jest zmudna i długotrwała. Kiedy serum jest uzywane przez kilka miesięcy i regularnie powoli efekty stają się widoczne. Niestety nie jest to 100% poprawa, ale zapewne znacząca. Jak wiecie zmagam się z moją cera od dłuższego czasu i z czystym sumieniem musze przyznać, że na przestrzeni 2-3 lat moja cera wyglądała różnie, ale nigdy tak dobrze jak teraz :) Oczywiście do ideału sporo jej jeszcze brakuje, ale zapewniam Was, że jest na bardzo dobrej drodze. Zdaje sobie sprawę, że to zasługa całej mojej pielęgnacji jednak czuje i widzę, że serum z Witaminą C w dużym stopniu przyczyniło się do sukcesu :) Cera po długotrwałym uzywaniu stała się bardziej elastyczna, wygładzona i przede wszystkim jaśniejsza. Bardzo Polecam tym bardziej, że kosmetyk jest łatwo dostępny, ma atrakcyjna cenę i bardzo krótki / konkretny skład :)

Pozdrawiam

*JOY*

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że działa. Ja wcześniej średnio doceniałam sera z vit c. Teraz mam jedno i polubiłam je :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się bum na kosmetyki z witaminą C. Muszę jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej trwa od dłuzszego czasu :)) warto wyprobowac :)

      Usuń