niedziela, 28 czerwca 2015

UK Glossybox vs. Birchbox - June 2015 :)

:)
Beautyboxy (o co w nich chodzi Tu) w czerwcu dotarły dosyć wcześnie. 
O dziwo pierwszy był Glossybox, a kilka dni pózniej dotarł Birchbox -  co było w środku i które pudełko okakazło się lepsze w tym miesiącu??
Sprawdzcie :)
*Glossybox*
- Flash Tattoos - tatuaże do ciała (swoja droga podoba Wam się ten trend na złote tatuaże??) Cena 6.50 funtów.
-Essence - żelowy lakier do paznokci w kolorze ,,I don't care!''. Cena za pełnowymiarowy produkt 1.71 funtów.
-Monu Spa - mgiełka do twarzy z drzewa różanego. Cena za pełnowymiarowy produkt 11.95 funtów (dostałam 50 ml).
-Halo - bez zapachowe , odswieżające chusteczki do twarzy. Cena za pełnowymiarowy produkt 1.20 funtów.
-Kueshi - lekki krem antycellulitowy. Cena za pełnowymiarowy produkt 14.95 funtów.

*Birchbox*
-ModelCo - Powerlash black maskara. Cena za pełnowymiarowy produkt 14 funtów (dostałam 5g).
-REN - kosmetyczne esspresso dla skóry twarzy. Cena za pełnowymiarowy produkt 36 funtów (dostałam 10 ml).
-HIP - szampon nabłyszczający do włosów . Cena za pełnowymiarowy produkt 19 funtów ( dostałam 30 ml).
-Balance Me - super nawilżający żel pod prysznic. Cena za pełnowymiarowy produkt 9 funtów.
-Penhaligon's - Iris Prima - próbka perfum. Cena za pełnowymiarowy produkt 85 funtów (dostałam 1.5 ml).

+ gratis
-STYLondon - metaliczne tatuaże do ciała. Cena 7.99 funtów
-Birchbox x French Sole - woreczek na buty w stylu francuskim.

Podsumowanie:
W tym miesiacu  oba pudełka mnie zawiodły.....
Jedynie poszczególne rzeczy wpadły mi w oko i chetnie je wypróbuję, a mianowicie: REN - kosmetyczne espresso, kueshi - krem antycelullitowy, żel do ciała Balance Me uzywałam o zapachu różanym więc chetnie wypróbuję inna wersję - to wszystko, reszta nie szczególnie mnie zacheca do wypróbowania....

Jakie jest Wasze zdanie na temat zawartości czerwcowych beautyboxów??

Pozdrawiam

*JOY*


4 komentarze:

  1. Mi tylko lakier się spodobał, ogólnie szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pewnie ucieszyłabym się z tego drugiego pudełka, bo nie znam kompletnie tych produktów, a poza tym jest wcale niemała miniatura REN. W Glossym totalnie nic ciekawego :/

    OdpowiedzUsuń