środa, 10 czerwca 2015

Nougat London - Moisturising Body Creme with Gradual Tan - samoopalacz - opinia / recenzja :)

:)
Sezon wiosenno letni trwa, wiec zaczyna sie czas na pokazywanie ciałka, a cóz zrobic kiedy razimy bladoscią?? Jedni sie opalają, inni chodza na solarium, a ja jak zawsze wybieram opaleniznę w tubce czyli samoopalacz :)
Recenzje kilku innych samoopalaczy:
  • -Clarins (do twarzy) - Tu
  • -St. Tropez w piance (do ciała) - Tu
  • -Xen - Tan w kremie (do ciała) - Tu

*skład dla zainteresowanych*
Nougat London - Moisturising Body Creme with Gradual Tan to produkt do ciała o konsystencji bardzo płynnego mleczka, które długo sie wchłania.
Opakowanie to butelka z elastycznego matowego plastiku z wygodnym zatrzaskiem, które miesci w sobie 250 ml.
Jak widzicie aplikator ułatwia wydobycie lecz trudno utrzymać go w czystości. Mleczko, które wpłynęło pomiedzy ścianki jest nie mozliwe do wyczyszczenia, ale tym sposobem widzicie jaki dokładnie kolor uzyskamy na ciele.
Podsumowanie:
Nougat London - Moisturising Body Creme with Gradual Tan to najwiekszy bubel jaki miałam okazje uzywać w ostatnim czasie. Starałam się znależć chociaż jeden plus na jego korzyść. I stwierdziłam, że jedyne co mi sie podoba to design opakowania - to koniec.
 Zaczne od tego, że krem (jak go określił producent) to nie krem tylko bardzo płynne mleczko. Przy nakładaniu na skóre trzeba sie niezle namęczyc by produkt był rozłozony równomiernie (mimo tego nastepnego dnia wielokrotnie napotkałam plamy i smugi na moim ciele). Kolor który sie pojawia po kilku godzinach wyglada sztucznie - wpada w pomarańczowy podton. Zapach z opakowania nawet niezły. Jest to mieszanka typowego samoopalaczowego zapachu z kwiatami wiśni. Niestety po kilku godzinach po utlenieniu nie da się z nim zwytrzymać. Efekt opalenizny utrzymuje sie 3-4 dni ( na szczęscie) i zmywa w bardzo nieestetyczny widoczny sposób powodujac plamy. Na sam koniec musze wspomniec o tym, że masakrycznie wysusza skórę - a przeciez miał nawilżać!. Najbardziej przesuszone były ramiona i nogi (można było pisac paznokciem po skórze). Skóra była tak ściagnieta, że aż pojawiało się uczucie swędzenia. Kupiłam go poniewaz wszystkie do tej pory kosmetyki marki Nougat London sprawdzały się u mnie fenomenalnie. Liczyłam na pewniaka, a tu taki zawód.... Nie Polecam !

Pozdrawiam

*JOY*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz