sobota, 2 maja 2015

OOTD - wyluzowany rock :)

Cześć dziewczynki :)
Czy ktoś mi powie gdzie ta wiosna???
Matka Natura chyba na urlopie, bo już Maj, a wcale nie czuje sie majowo....
 Raczej jak w sezonie póżno jesiennym. Od czasu do czasu pojawi sie cieplejszy dzień i o ile nie zawiewa lodowym wiaterkiem to jest całkiem przyjemnie, ale tak naprawdę to nie TO. To nie jest prawdziwa wiosna z przyjemnie orzezwiajacymi twarz ciepłymi promyczkami słońca i zapachem kwiatów drzew w powietrzu. Zaczynam sie martwić jak w takim razie będzie wyglądać tegoroczne lato.....
Przechodząc do mojego stroju to jest to połączenie basic-ów, które w całości tworzy idealny strój do dłuższego chodzenia np. (jak w tym wypadku na dłuuugie zakupy :)). Skórzana kurtka, ciężkie buty i frędzlowa torebka dodaja lekkiego pazura i to lubię niby zwyczajnie niby dzięwczęco, ale ze szczyptą mocy :)
Co mam na sobie:
  • -ramoneska - Vera Wang
  • -spodnie - Zara
  • -top - Next
  • -buty - Zara
  • -torebka - Zara
  • -okulary - All Saints
  • -szalik - Burberry
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych

A co powiecie o tym magicznym motylkowym drzewie??
Czyż nie jest piekne ..... nie mogłam sie powstrzymać, dalej kocham motyle, a widząc tą artystyczna formę jestem wniebowzięta :)

Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze:

  1. Ja mam nadzieję, że pogoda się wkrótce zreflektuje i naprawi. A lato zrekompensuje nam te wiosenne kaprysy. Uwielbiam czarne ramoneski. Kurtki z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby oby kochana trzymam Cie za słowo haha :) od kilku tygodni z niecierpliwoscia wyczekuje slonca bo w koncu chciałabym zrobic porzadek w szafie :) jak na złość pogoda ma inne plany hehe - tak czy inaczej mysle ze w tym tygodniu w koncu dokonam odświeżania szafy :) P.S ja też uwielbiam ramoneski i z tych samych powodów co Ty hehe :)

      Usuń