wtorek, 7 kwietnia 2015

Świeta, świeta i po świętach czyli Wielkanocne przysmaki u Joy - Kwiecień 2015 :)

Cześć kochani :)
Świeta Wielkiejnocy obchodziliśmy z moim Mr.T i Kivusią w tym roku  razem z przyjaciółmi w Londynie. W zeszłym roku świętowaliśmy w Polsce (wspomnienia Tu ).... pamiętam, że było wyjątkowo ciepło i słonecznie. Niestety W tym roku matka natura nie była tak łaskawa i pogoda zmieniała sie co chwilę od ciepłego słońca po zimny deszcz :)
 Na stole jak zwykle to bywa w każdym polskim domu było bardzo syto i chociaż nie jadłam za wiele to przy przygotowywaniu smakołyków przeszłam samą siebie wciąż coś próbując, podjadając i oblizując puste miski hahah. Pobudkę w Śmingus Dyngus miałam zaskakująco mokrą. Mój ukochany nie szczędził mi ZIMNEJ wody i nie zważając na mój zaawansowany sen zafundował mi sowitą porcję mokrej niespodzianki - oczywiście jak nakazuje tradycja odwzajemniłam sie tym samym hahah - oj było wesoło :)
*koszyczek ze święconką*
*cekinowa pisanka* - to jest tegoroczny bardzo miły i niezwykle piękny prezent od cioci, która jest najbardziej energiczną osoba jaka znam :)
*marchewkowe muffiny nadziewane marcepanem i wiśnią z Kirshu (przepis Tu)*
*ciasto z advocatem (przepis Tu )*
*domowy advocat (przepis Tu )
*pieczeń rzymska z jajkiem (przepis Tu )*
*sos chrzanowy* - idealny do pieczeni (przepis Tu )*
*baranek z masełka*
 + świąteczny sklepowy ulubieniec
*suszone truskawki w białej czekoladzie z Lidla* - OMG! niebo w ustach..... są jeszcze z tej serii suszone maliny w białej i mlecznej czekoladzie, ale nie są tak wysmienite jak truskawki.
 Jestem dosyć wybredna jeżeli chodzi o słodycze.....mam tylko kilka swoich ulubieńców (zdecydowanie wole słone przekąski tj. chipsy), dlatego musiałam Wam wspomnieć o tym smakłyku, bo moim zdaniem zasługuje na miano wyjatkowego :) omnomnom


Przepisy na wszystkie te pyszności już wkótce na blogu :)

To była moja część do przygotowania.....zrobiłam jeszcze faszerowane jajka. chlebek pszenno - zytni i barszczyk (ten akurat został u Nas w domu)  których z roztargnienia zapomniałam sfotografować resztę przygotowała moja przyjaciółka wraz z mamą :) Musicie przyznać, że święta to czas, który nie sprzyja diecie hahah :)

Jakie są Wasze ulubione dania Wielkanocne??

Pozdrawiam

*JOY*




6 komentarzy:

  1. Ciasto wygląda smakowicie :) Moim ulubionym wielkanocnym daniem jest żurek z jajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja najwielsza slaboscia w tym roku bylo ciasto z advocatem :) omnomnom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, ile pysznego jedzonka :) ja robiłam likier krówkowy, mmm, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LIKIER KRÓWKOWY????? O Wow.....pierwszy raz o nim słyszę ale juz go kocham :) uwielbiam wszystko toffiowo - krówkowe - mniaaam :)

      Usuń