wtorek, 17 marca 2015

BRWI - Maybelline, Color Tattoo 24Hr - nr. 40 Permanent Taupe - opinia / recenzja

:)
Maybelline, Color Tattoo 24Hr to żelowo kremowy cień do powiek, ktory mozemy dostać w 14 kolorach.
Osobiście mam kilka odcieni, ale dzisiaj chcę wspomnieć o nr.40 czyli Permanent Taupe. który stosuję nietuzinkowo bo nie na powiekę lecz do podkreslania brwi.
Pomysł nie jest szalony bo jak zapewne wiecie na rynku jest wiele podobnych produktów do stylizacji brwi (np. Anastasia Beverly Hills DIPBROW Pomade ).
Maybelline, Color Tattoo łatwo sie nakłada i przez cały dzień utrzymuje na brwiach. Producent twierdzi, że kosmetyk pozostaje na swoim miejscu przez 24h. Przyznam, że nigdy tak długo nie maiałam na sobie makijażu, dlatego nie mogę Wam napisać czy to prawda :)
Opakowanie to szklany solidny słoiczek z plastikowa nakrętką, który mieści w sobie 4 ml.
Moim ulubionym pędzelkiem do nakładania jest ścięty pędzelek firmy M.A.C o numerze 266.
Jest on idealnie sztywny i giętki zarazem, dlatego w łatwy sposób mi sie nim operuje :)
Wracając do kosmetyku to ma on kolor idealny na brwi czyli szary brąz w chłodnej tonacji. Musi to być taki odcień, aby idealnie komponował się ze skórą niezależnie od odcienia cery.  Wszystkie ciepłe czekoladowe brązy będą ,,krzyczeć'' czyli wyrozniać się / przykuwać wzrok na naszą twarz/brwi :)
Podsumowanie:
Maybelline, Color Tattoo 24Hr - nr. 40 Permanent Taupe to kosmetyk godny uwagi. Jest on bardzo wydajny, łatwo się go nakłada, mozemy stopniować kolor na mocniejszy i delikatniejszy. Ponadto kupimy go za przyzwoitą cenę i jest długotrwały , więc czego chcieć więcej Polecam!
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 
 

6 komentarzy:

  1. U mnie do podkreślania brwi nie sprawdził się kompletnie. Gdy mam go na powiekach, też nie wyglądam zbyt korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to niedobrze w takim razie za bardzo nie wiadomo co z nim zrobić jedynie kogoś obdarowac lub odsprzedać - może jego trwałość zalezy od rodzaju cery...

      Usuń
  2. Bardzo go lubię! I jako baza, i jako cień solo :) do brwi też się u mnie sprawdza, ale ostatnio używam do nich korektora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że na powieki jeszcze go nie próbowałam jak cos to czarnego -ten kupiłam go od razu z przeznaczeniem na brwi aż muszę go wypróbować jako baza pod cień :)

      Usuń
  3. Ostatnio się z nim przeprosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zime zimował teraz na wiosnę kremowe produkty wracaja do łask :)

      Usuń