poniedziałek, 16 lutego 2015

Mrs. kropka na paznokciach

Cześć dziewczynki :)
Ostatnio myślę o zmianie na paznokciach w postaci wzorków. Pardzo podobaja mi się płytki ze wzorkami, ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować (no może poza jednym razem - znalazłam taką płytkę w sklepie ,,wszystko za funta'' czyli tzw. funciaku, ale była beznadziejna - wielokrotnie próbowałam zrobic z jej pomocą wzorki, nic się nie odbijało na pieczątce, więc stwierdziłam, że to trefny model i się jej pozbyłam).
Dzisiaj pokombinowałam z kropeczkami kupiłam sobię na wyprzedaży w Topshopie przyrząd do tego przeznaczony (nie wiem jak on się fachowo nazywa ja mówie na niego kropkacz :)) i pokropkowałam pastelowe ukośne ścieżki na szarej bazie.
 Mi się podoba, a Wam??
Czego użyłam:
  • -butter London - Billy No Mates
  • -Mavala - Wichita
  • -Rimmel - Rita Ora - 60 sek.- White Hot Love
  • -Color Club - Top coat
 
P.S Polećcie mi proszę strony lub linki (np. na ebay-u )gdzie można kupić fajne sprawdzowe płytki do wzorków na paznokcie??
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 

5 komentarzy:

  1. Ale ładny wzór. Podoba mi się ta delikatność i dobór kolorów. O! Bluzeczkę mogłabym mieć w ten deseń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo delikatna koszulę z kołnierzykiem ... hihi :)

      Usuń
    2. Świetny pomysł. Trafia w mój gust :)

      Usuń
  2. Podoba mi się zdobienie, jak i dobór kolorów. Jeśli chodź o płytki, to przeszukałam swego czasu masę stron i jedyne, które znalazłam w przystępnej cenie i ładne znalazłam na allegro. A z zagranicznych stron to Born Pretty Store. :)

    OdpowiedzUsuń