poniedziałek, 1 grudnia 2014

OOTD - duet w okularach :P

Cześć kochani :))
Czy ktoś mi powie jaka mamy pore roku??? czy to jesien czy to Zima?? Niby kalendarz wskazuje na zimę, ale matka natura stanowczo mysli inaczej......temp. powyżej 10 stopni, słoneczko i tylko od czasu do czasu zawieje chłody, wilgotny wiatr. Z jednej strony to bardzo przyjemne, ale z drugiej doskonale wiemy, że taka pogoda jest najbardziej zdradliwa, bo jak wtedy sie ubrać by się nie przegrzać, ani nie zmarznąć?? Jedno jest pewne trzeba być ostroznym, bo inaczej choroba gwarantowana - jak narazie (odpukać) mnie nic nie chyta :)) A co tam u Was??  Słyszałam, że pogoda w Polsce mrożna i śnieżna ....ahhh... zazdroszcze ...uwielbiam śnieg i mam nadzieję, że w okresie świątecznym (jedziemy do Polski yeeeee...)będzie go baaardzo dużo :) W zeszłym roku niestety się nie doczekałam :(
 
 
Co mam na sobie:
  • -płaszcz - Zara
  • -buty - Soho Shoes
  • -spodnie - H&M
  • -sweter - Primark
  • -top - House of The Gods by ( limitowanka dla The Doors)
  • -okulary - Ray-ban
  • -szalik - Primark
  • -bransoletki jak zwykle mix srebrnych + Apart z grupą krwi + Swarovski
  • -zegarek - Michael Kors (model MK-5055)
  • -torebka - All Saints
  • -naszyjnik - Dorothy Perkins
 
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

 

2 komentarze:

  1. Też mam nadzieję, że święta będą białe. Śnieg tak upiększa otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń