czwartek, 20 listopada 2014

L'Occitane - krem do rąk z 20% masłem Shea - opinia / recenzja

Cześć kochani :))
Tym razem w ,,kremowej'' serii L'Occitane Hand Cream 20% Shea Butter.
Inne recenzje:
  • * Soap&Glory - Hand Food -Tu
  • * Neutrogena Formułą Norweska - Tu
Krem do rąk L'Occitane z 20% masłem Shea to bardzo bogaty w formule kosmetyk to intensywnej pielęgnacji naszych dłoni.
W składzie ,,Vanilla Bouquet'' jest wiele naturalnych składników m.in.:
  • -masło shea
  • -ekstrakt z laski wanilii
  • -olej kokosowy
  • -olej z pestek słonecznika
 
*skład dla zainteresowanych*
Opakowanie to mała zgrabna tuba z elastycznego plastiku imitującego metal, która mieści w sobie 30 ml.
Można go dostać również w większej 150 ml pojemności.
Konsystencja gęsta, gładka i zarazem bardzo kremowa.
Produkt szybko się wchłania pozostawiając satynową powłokę.
Co jakiś czas marka L'Occitane oferuję limitowane edycje swoich kremów.
W UK co roku są gratisowym dodatkiem do magazynu ,,Marie Claire'', dlatego  jak widać postarałam się o spory zapas :))
 Oferowane zapachy są zawsze wyjątkowe i niespotykane np (od góry)....
  • -Vanilla Bouquet (masło shea, ekst. z wanilii, olej kokosowy, olej z pestek słonecznika)
  • -Zesty Lime (masło shea, olejek ze skórki cytryny, olejek z limonki, olej kokosowy, olej z pestek słonecznika)
  • -Date Bouquet (masło shea, ekstrakt z daktyli, ekst. z liści rozmarynu, olej z pestek słonecznika, olej kokosowy)
  • -Cocoa Flower (masło shea, ekst. z ziaren kakaowca,ekst. z liści rozmarynu, olej z pestek słonecznika, olej kokosowy)
 
  • -Rose Petals (masło shea, ekstrakt z płatków roży, olejek różany, ekst. z liści rozmarynu, olej z pestek słonecznika, olej kokosowy)
  • -Rose Tenderness (masło shea, ekst. z liści rozmarynu, olejek z kwiatów róży, olejek z pestek słonecznika, olej kokosowy)
  • -Delightful Rose (masło shea, olej kokosowy, ekst. z liści rozmarynu, olej z pestek słonecznika, olejek z roży damascenia, olejek z róży centifolia)
  • -Subtle Violet (masło shea, ekst. z liści fiołka wonnego, olej z pestek słonecznika, ekst. z liści rozmarynu, olek kokosowy)
  • -Mango Flower (masło shea, masło z nasion mango, olej z pestek słonecznika, ekst. z liści rozmarynu, olej kokosowy)
  • -Passionate Jasmine (masło shea, olejek jaśminowy, ekst. z liści rozmarynu, olej z pestek słonecznika, olej kokosowy)
  • -Hibiscus Flower (masło shea, ekst. z kwiatów hibiskusa, olej z pestek słonecznika, ekst. z liści rozmarynu, olej kokosowy)
 
Podsumowanie:
L'Occitane krem do rąk z 20% masłem shea to doskonały kosmetyk nawet dla bardzo wymagającej skóry. Moje pierwsze opakowanie to była wersja originalna i przyznam, że jej zapach mi nie odpowiadał. Preferuję wersje kwiatowe i owocowe, które wyróżniają się wyjątkową wonią jakiej nigdy nie spotkałam u konkurencyjnych marek. Krem przyjemnie się aplikuje, wchłania się przez chwilkę, ale jak to juz zrobi to pozostawia gładką satynową powłokę ochronną - bez uciążliwej lepkości, Kolejną jego zaletą jest wydajnośc - odrobinka wystarczy by mocno nawilzyc nawet super wysuszona skórę dłoni (taka mała tubeczka wystarcza mi na kilka miesięcy codziennego używania). Opakowanie urocze, poręczne (idealne do torebki) z fajnym oldschoolowym designem (podoba mi się że imituje metal). Wady?? Największy  i jedyny jak dla mnie to cena..... osobiście nigdy nie kupiłam go za pełnowartościową kwotę (moim zdaniem ,,troszkę '' przesadzona), ale myslę, że wydałabym  taką sumę  jeśli miałby być to prezent dla kogoś wyjątkowego :) Polecam :)
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz