piątek, 21 listopada 2014

Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20 Illuminating - opinia / recenzja

Hej :)
W serii ,, Układy na podkłady'' kolejna propozycja od Laury Mercier...
Inne recenzje podkładów:
  • -Nivea Extreme Resist -Tu
  • -Revlon Colorstay - Tu
  • -Bourjois Healthy Mix - Fond de Teint  - Tu
  • -M.A.C - Face and Body Foundation -Tu
  • -Laura Mercier Tinted Moistuizer - Oil Free -Tu
  • -Shiseido Sun Protection Liquid Foundation - Tu
  • -Chanel Mat Lumiere - Tu

Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20 Illuminating to lekki krem tonujący do pielęgnacji twarzy. Nadaje się do każdego typu skóry nadając jej świeży, zdowy wygląd.
Przypomnę, że Tinted Moisturizer to lżejsza wersja makijażu czyli podkład z kremem nawilżającym. LM dodatkowo posiada ochrone przeciwsłoneczną SPF 20.
Opakowanie do płaska tuba z dużą nakrętką i wygodnym dozownikiem wykonana ze sztywnego plastiku, która mieści w sobie 50 ml.
Konsystencja jest dosyc gęsta, kremowa. Mimo wszystko kosmetyk w bardzo łatwy sposób aplikuje się na skórę praktycznie wszystkim (gąbeczką, pędzlem i paluszkami)
Ma średnie krycie i jest długotrwały.....zastyga na twarzy, a dodatkowo przypudrowany nie wymaga poprawek przez długie godziny.
Podsumowanie:
Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20 Illuminating to jak dla mnie kosmetyk kameleon. Uważam, że niestandardowo wyróżnia się na tle konkurecynych marek. Oprócz tego, że pielęgnuje, chroni, wyrównuje koloryt to doskonale rozświetla twarz. Jego formuła zawiera w sobie złoty highlighter, ale nie taki błyszczący/drobinkowy tylko  tak jakby wtopioną perłę. Zapewne teraz się przestraszyłyście, że to musi wyglądać jak ,,tłusta świecąca cera'' - nic z tych rzeczy.....Jak wiecie sama mam cerę mieszaną więc lubię kosmetyki matujace / satynowe natomiast ten produkt jest jednm z moich ulubionych. Nadaje on skórze takiego zdrowego, wymiarowego  blasku  (bez pudrowego wykończenia), w stylu Jennifer Lopez...
To coś w rodzaju skóry muśnietej słońcem / blaskiem. Napisałam, że jest to kosmetyk kameleon bo mozna uzywać go na wiele sposobów tzn. samodzielnie , warstwami czy dla delikatniejszego efektu wymieszanego z podkładem - jak na krem tonujący wygląda bardzo naturalnie. Idealnie sprawdzi się dla szarych , suchych lub dojrzałych cer, które zazwyczaj są ziemiste i płaskie. Polecam :)
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

4 komentarze:

  1. Dla mnie i tak by był za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi się taki efekt, ale niestety nei takie rzeczy dla mojej mieszanej cery:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekoniecznie ja też mam skórę mieszaną I to bardzo skłonna do niedoskonałości I jestem z niego zadowolona :) zawsze można najpierw skorzystać z probki lub odlewki w sklepie I wyprobować - nie obiecuje że na 100% bedziesz zadowolona (bo każdy ma swoje preferencje) ale naprawde warto to sprawdzic bo jest inny niz wszystkie :)

      Usuń