środa, 18 czerwca 2014

UK Glossybox vs. Birchbox - June 2014

Hej hej hej :)
I oto nadeszły czerwcowe beautyboxy (o co w nich chodzi Tu) co jest w środku??
Który tym razem ma lepszą zawartość??
Same sprawdźcie :) - Zapraszam :)
*Glossybox*
-Embelleze Novex - brazylijska keratyna do włosów z wit. E. Cena za pełnowymiarowy produkt 1kg 24.99 funtów (dostałam 100 g).
-Roger&Gallet - perfumy o kwiatowo - owocowych nutach (cudnie pachną). Cena za pełnowymiarowy produkt 100 ml 32 funty ( dostałam 10 ml).
-Nailgirls - 3 w 1 czyli baza, top coat i wzmacniacz paznokci. Cena za pełnowymiarowy produkt 15 ml 13.50 funtów.
-So Suzan Cosmetics - korektory do twarzy z olejkiem marula. Cena za pełnowymiarowy produkt 20 funtów.
-Teeez Trend Cosmetics - pędzelek do cieni. Cena za pełnowymiarowy produkt 19 dolarów.

*Birchbox*
-Silk + Honey - maska do włosów z masłem shea. Cena za zestaw 55 funtów ( dostałam 50 ml).
-Naobay -organiczny cytrynowy balsam do ciała z masłem shea, oliwą z oliwek i awokado. Cena za pełnowymiarowy produkt 14 funtów (dostałam 30 ml).
-Yves Rocher - szminka z wiśniowym olejkiem w kolorze ,,Marron Glaze''. Cena za pełnowymiarowy produkt 9.90 funtów.
-Embryolisse - kultowy francuski krem do twarzy z naturalnymi składnikami. Cena za pełnowymiarowy produkt od 12.99 funtów (dostałam 5 ml).
-O.P.I - lakier do paznokci w kolorze ,, Next stop…The bikini zone''. Cena za pełnowymiarowy produkt 11.95 funtów.
+ Gratis
-Birchbox - breloczek 

Podsumowanie:
Moim zdaniem w tym miesiącu oba pudełka są O.K. Kilka kosmetyków szczególne mnie ucieszyło np.:
  • - Embryolise - ten krem miałam ochotę wypróbować już od jakiegoś czasu, 
  • Teeez Trend Cosmetics - pędzelek zawsze się przyda,
  •  Roger&Gallet - choć opakowanie na to nie wskazuje bardzo przyjemnie pachnie,
  •  Embelleze Novex - w takiej formie keratyny jeszcze nie próbowałam,
  •  O.P.I - lakier ma wyjątkowo niespotykany odcień - super. 

A jaka jest wasza opinia o zawartościach czerwcowych pudełek??

Pozdrawiam

*JOY* 

10 komentarzy:

  1. Zawartość pudełek ciekawa :) i kolor lakieru śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajne te boxy! lakier OPI super się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko subskrybuje glossy w tym miesiącu jestem zadowolona z zawartości która troszkę się różni od Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, mi bardzo spodobała się zawartość glossy, wszystkiego bym użyła i uznała całość za prawie że ideał :) birch jest taki sobie, dość przeciętny na moje potrzeby;P jako perfumoholiczka próbką bym nie pogardziła nic a nic <3

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajne pudełeczka :) i tak uważam, że są lepsze niż u nas :))

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się zawartości obu pudełek i chciałabym, żeby i w Polsce dawali takie perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo nie słyszałam o nim wcześniej zaraz zerknę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelek i lakier ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pudełko. Najbardziej mnie zaintrygowała keratyna,. Daj proszę znać jak się spisze. Pędzelek też wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń