wtorek, 17 czerwca 2014

Pastelowe Skittles

Cześć dziewczynki :)
Dzisiaj pierwszy raz od wielu lat zmieniłam wygląd paznokci…
Zawsze wolałam wersję o naturalnym kwadratowym kształcie z lekko wypiłowanymi brzegami, a tu nowy troszkę przymusowy kształt - a czemu przymusowy??
Bo niewątpliwą jego zaletą jest to że łatwiej zapuścić paznokcie.  Moje właśnie przechodzą kryzys,więc jeśli znacie coś skutecznego do polecenia to piszcie w komentarzach - chętnie coś wypróbuję. 
Wracając do wątku kwadratowe vs. okrągłe to w naturalnej wersji brzegi przy nawet delikatnym uderzeniu łatwo się wyszczerbiają przez to trzeba skracać wszystkie paznokcie, gdzie przy okrągłych tego nie doświadczymy. Mimo iż moda z lat 80/90 - tych na ten kształt ponownie wróciła to jakoś nie do końca dobrze się w nich czuję…….zobaczymy czy pozostaną u mnie na dłużej czy wrócę do klasycznego kształtu :)
Czego użyłam:
  • -Essie - Go Ginza (liliowy)
  • -Essie - pink about it (różowy z shimmerem w kolorze fuksji)
  • -Color Club - Aquamarine Azulino (błękitny)
  • -Rimmel - Nail Nurse (baza)
  • -Color Club - Top Coat

 
Pozdrawiam

*JOY*  


11 komentarzy:

  1. liliowy z Essie jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się ten piękny błękit <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kolory świetnie wspólnie współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastele na paznokciach, jak nabedę jeszcze jakiś pastelowy odcień, to wykorzystam ten pomysł, bo wygląda to pięknie! No i masz idealny kształt paznokci, bardzo taki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają pięknie :) kolory też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń