sobota, 14 czerwca 2014

DIY - obraz ? dekoracja ?

Cześć :)
Podążając za swoją ostatnią ,,weną tworzenia'' stwierdziłam, że po przeróbce łóżka (można to zobaczyć Tu) i komody (można to zobaczyć Tu) czegoś mi brakowało w naszej sypialni. To coś to mały detal - taka kropka nad ,,i''. I tak wykminiłam obraz?? ozdobę ścienną??
Jeśli chcecie zobaczyć moje zmagania z tym ,,projektem'' to Zapraszam :)
1. Zaczęłam od wycięcia artykułów (potrzebne są skupiska literek).
Przyda się ich spora ilość - taka, która zakryje całe płótno obrazu.
 
 
2. Każdy kawałeczek przyklejam w różnych kierunkach (na skos, do góry nogami itp.)
3. Następnie wycięłam z papieru np. serducho….
…. i odrysowałam go na gotowym literkowym tle.
 
4. Zaczynając od brzegów przykleiłam pogięte kawałeczki gazety….
….. potem wypełniłam środek...
…..sporo gazetki dokładam na wierch tworząc kolejny segment (efekt 3D :))
5. Kiedy mam wystarczającą ilość warstw wyklejam/ wygładzam serce kawałkami gazety…
….. po czym oklejam go lirerkowymi kawałeczkami.
 
6. Na sam koniec z serwetek wycinam róże….
…które przykleiłam do serca (tylko tą 1 warstwę z nadrukiem).
Po całkowitym wyschnięciu lakieruje wszystko 5 razy….
…..i  do tylnej części przyczepiam wstążkę.
Gotowe!
Jak Wam się podoba ??

Pozdrawiam

*JOY* 


14 komentarzy:

  1. to co zrobiłaś jest wspaniałe ;O patrzyłam na to dwa razy i mam pytanie...czy to się nie odklei? mam wrażenie że to byłoby nasączone tak bardzo klejem, że odpadło by po kilku h jako breja masy z gazety;/ mi osobiście bardzo się podoba, ale ja raczej nie mam takiej cierpoliwości

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że się nie odklei bo kazdy kawałek jest tak jakby wtopiony do kolejnej częsci papieru ponadto używam kleju do tapet (mocny i tani) a to jest najlepszy klej do takich rzeczy i skoro utrzyma lakie wielkie kawały papieru na ścianie to z małymi kawałkami nie będzie miał problemu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh i przecież na wierch nałożyłam 5 warstw lakieru - tak więc trzyma się jak zespawane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za lakier został użyty, jeżeli można wiedzieć? Jestem zielona w te sprawy :)

      Usuń
  4. rewelacyjny pomysł! proste, a jaka piękna ozdoba mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło, niesamowicie :) Takie drobiazgi pięknie ocieplają wnętrze. Niewątpliwie masz rękę do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :))
    ….no właśnie :) chciałam zrobić coś taniego, oryginalnego / i tak jak napisałaś kochana żeby ocieplało wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow rewelacja :)
    Bardzo fajny i oryginalny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. EFEKT JEST RZECZYWIŚCIE IMPONUJĄCY!
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, że to jest przepiękne i Twoje wykonanie nienaganne!
    super, podoba mi się:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :) i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie spróbuję coś takiego wymodzić :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Genialnie wyszedł Ci ten efekt 3D :D Napracowałaś się, ale warto było!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! ślicznie to wygląda, ale też trzeba mieć cierpliwość do takich rzeczy :D efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń