wtorek, 22 kwietnia 2014

Wielkanoc u Joy - 2014 :)

Hej kochani :)
 Mam dla Was kilka Wielkanocnych zdjęć łącznie z pozytywną  świąteczną atmosferą :))
Tak więc Zapraszam :))
…. koszyczek - pomysł na jego wykonanie był już w poprzednim poście :))
….. moje dekoracje i smakołyki na stół Wielkanocny ….
(kilka przepisów pojawi się za jakiś czas na blogu :))
 …..faszerowane jajka też musiały być w zwariowanej odsłonie…..
…. na stole zabłąkały się ceramiczne błękitne i różowe króliczki jak i brzoskwiniowe jajeczka….
…. na zielonej trawce kokoszka z pisklątkami wokół czekoladowych jajek i króliczków….

Przyznam, że mimo iż na stole smakołyków było wiele to tym razem (w święta) starałam się próbować wszystkiego z umiarem, a to nie było łatwe bo kubki smakowe nie miały litości hahah :)) a jak to było u Was ??

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

5 komentarzy:

  1. U mnie ze smakowaniem było podobnie. W końcu święta rządzą się swoimi prawami :) Pięknie udekorowałaś stół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne dekoracje, ja w domu niczego nie ozdobiłam w tym roku chciałam zrobić rzeżuchowe jajko ale nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też myślałam o rzeżuchowych jajkach i tak samo za póżno sobie o nich przypomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki kolory stół :)

    OdpowiedzUsuń