czwartek, 17 kwietnia 2014

OOTD - biel w wiosennym wydaniu

Hej dziewczyny :)
,,Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej'' - tak tak jestem w Polsce yeee…… :))
Pogoda w końcu choć troszkę słoneczna więc w towarzystwie Kivi i mojej uroczej siostrzenicy Andzi wybrałam się na spacer do ,,naszego'' lasu :)) (jeśli chcecie zobaczyć jak ona wygląda nasze wspólne zdjęcie wstawiłam na Instagram :)) 
Świeże powietrze i przyjemny szum w koronach drzew naładował Nas pozytywną energią do końca dnia…..
…. ale nie przedłużam i szybko zmykam bo szykujemy się na wieczorne bieganie.
P.S Mamę też udało się wyciągnąć tak więc oto zmierzą się ze sobą 3 pokolenia kobiet z naszej rodziny - może być wesoło hahah :) buziaki
Co mam na sobie:
  • -bluza - Calvin Klein
  • -pasek - no name
  • -spodnie - Zara
  • -buty - Converse
  • -torebka - Primark
  • -okulary - Moschino
  • -bransoletki - jak zwykle mix serbrnych
  • - zegarek - Michael Kors (model MK- 8127)


Pozdrawiam

=Joy=xoxo

10 komentarzy:

  1. super bluzeczka! uwielbiam pasiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej szafie też ostatnio pojawiło się więcej pasiastych rzeczy niż zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit i te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! :)) bardzo mi się podoba :)
    Daj znać jak biegi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki dziewczyny :)) a na bieganiu było weselej niz sie spodziewałam - mama dała czadu haha i zaskoczyła Nas wytrwałością :))

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam babcię serio, dała z siebie 200% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja i śliczne włosy. zazdroszczę ci . ja zawsze marzyłam żeby być blondynką.

    zapraszam do mnie ---> http://emilyy-blog.blogspot.com/

    +obseruwje

    OdpowiedzUsuń