sobota, 19 kwietnia 2014

DIY - Wielkanocne jaja i koszyczek

Hej witajcie :)
Kto powiedział, że Wielkanocny koszyk nie może podążać za trendami w modzie???
Pastelowe kolory w słodkim cukierkowym wydaniu to moja inspiracja :)

 ***Koszyczek Wielkanocny***
Potrzebujemy farbę w sprayu:
  • -białą (baza)
  • - w ulubionym kolorze

Najpierw zawiesiłam koszyk w powietrzu żeby wygodnie, równo i bez odciśniętych śladów móc go pomalować….
 …..kolejnym krokiem jest nałożenie białej farby (to ważne żeby wierzchni kolor był bardziej nasycony) ...
 Polecam wybrać farbę w sprayu bo spray-owanie to najszybszy i najbardziej precyzyjny sposób jeżeli chodzi o docieranie do każdej szczelinki.
Gdy biała warstwa farby wyschnie nakładamy tą w wyjściowym kolorze. Ja wybrałam popularną pastelową miętę w odcieniu przypominającą kolor - Tiffany blue

***Jaja Wielkanocne***
 Najprostszym, najtańszym, najszybszym i najbardziej efektownym sposobem jest pomysł, który wykorzystuje od wielu lat i nigdy nie zawodzi.
Potrzebujemy:
  • -bibułę w ulubionych kolorach
  • -wstążkę :)

Z bibuły rwiemy coś podobnego do koła w większym rozmiarze…
….i nieregularnym kształtce
...następnie okręcamy jajko…..
….jak cukierka…..
 …..i zawiązujemy kokardkę - Gotowe :))
Dno koszyczka wyłożyłam błękitnym siankiem florystycznym, a także owinęłam nim rączkę….
 ...a tym w kolorze neutralnym zakryłam pyszności, które znajdowały się w środku.
*** Wesołego Alleluja***
I jak Wam sie podobają Wielkanocne unowocześnienia??
 Jeśli macie swoje ulubione pomysły to piszcie lub wstawiajcie linki :))

Pozdrawiam

=Joy=xoxo



5 komentarzy: