poniedziałek, 10 lutego 2014

UK Glossybox vs. Birchbox - January 2014

:)
Tym razem ponownie spóźniona wersja beautyboxów (o co chodzi Tu).
 Odebrałam je kiedy już wróciłam z Polski, dlatego przedstawiam je Wam dopiero teraz.
* Glossybox *
-Beauty UK - CC Cream - lekki, nawilżający podkład z kremem i filtrem SPF 30. Cena za pełnowymiarowy produkt - 4.99 funtów.
-Balance Me - Super toning body wash - 99% organiczny, tonujący żel do mycia ciała m.in. z: olejkiem z bergamotki i lawendy. Cena za pełnowymiarowy produkt 10.25 funtów (dostałam 50 ml).
-Anatomicals - Puffy The Eye Bag Slayer Wake -Up Under Eye Patches - rewitalizujące płatki pod oczy. Cena za pełnowymiarowy produkt - 6 funtów 3szt. ( dostałam 2 szt.)
-Yu-Be - Moisturising Skin Cream - multi funkcyjny japoński krem z wit. E, B2 i podwójną dawką gliceryny. Cena za pełnowymiarowy produkt - 13.50 funtów (dostałam 2 x po 3 g).
-The Vintage Cosmetic Company - Floral Slanted Tweezers - pęseta. Cena za produkt - 8 funtów.

* Birchbox*
-Philip Kingsley - Elasticizer - sławna super -kuracja do włosów. Cena za pełnowymiarowy produkt - 27.50 funtów (dostałam 20 ml).
 
-Benefit - ThePOREfessional - baza pod makijaż niwelująca rozszerzone pory. Cena za pełnowymiarowy produkt - 24.50 (dostałam 7.5 ml).
-Premae - Anatomy Nutrients Instant Renewal Body Oil - tonujący i detoksykujący olejek do ciała. cena za pełnowymiarowy produkt 9.50 funtów ( dostałam 20 ml).
-Rodial - Glamtox Night or Day SPF 15 - super nawilżający krem do twarzy. Cena za pełnowymiarowy produkt to 75 funtów (dostałam 15 ml).
-Delarom - Aquaconfort Mask - wygładzająca i nawilżająca maseczka do twarzy. Cena za pełnowymiarowy produkt 24 funty (dostałam 15 ml).
+
Gratis
-Birchbox - Eye Mask - chłodząca, żelowa maseczka na zmęczone oczy. Cena za produkt 10 funtów.

Podsumowanie:
Oba styczniowe pudełka są dość interesujące. W Glossybox-ie ciekawa jestem CC-kremu i płatków pod oczy, a z Birchboxa z chęcią wypróbuję maseczkę do twarzy i super nawilżający krem, ponieważ z tymi markami spotykam się po raz pierwszy.

A jak Wam się podobają obie zawartości pudełek??

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

1 komentarz:

  1. Zawartości ciekawe, chociaż według mnie pierwsze pudełeczko lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń