czwartek, 9 stycznia 2014

Orly like a velvet sequin

Helooo :)
Uwielbiam różne kombinacje na paznokciach, ale to już zapewne zdążyłyście zauważyć  :)
Od dłuższego czasu ten topper gości u mnie bardzo często na paznokciach…
….podoba mi się w nim to:
 *że jest w pięknym kolorze
*że ma różne kształty i wielkości drobinek, które tworzą oryginalny efekt
*że jest holograficzny
* ale najbardziej podoba mi się ze względu na sukienkę, która ostatnio mnie gnębi, a widziałam ją jakiś czas temu Topshop- ie
To co teraz napiszę będzie nieprawdopodobne, ale ten makijaż paznokci/ to połączenie powstało u mnie na pazurkach zanim wypatrzyłam sukienkę w sklepie (byłam wtedy ze znajomą = Ewelinką :*= na zakupch :) ).
Czy nie sądzicie, że to jakiś znak hahahah :) ( oj tak każde wytłumaczenie zakupów jest dobre no cóż,  taka nasza kobieca natura :))
Oto ona ( Topshop ) co myślicie??
Niestety zdjecie nie oddaje rzeczywistego wyglądu 
Czego użyłam:
  • -Orly - Monster mash
  • -Barry M - Indigo
  • -Rimmel - Nail Resque ( baza )
  • -Essie - Good to go ( Top Coat )



Pozdrawiam

=Joy=xoxo

10 komentarzy: