niedziela, 5 stycznia 2014

M.A.C - Face and Body Foundation - recenzja/review

Hej!
W serii ,,Układy na podkłady'' nie może zabraknąć słynnego Face and Body Foundation.
 (Dla przypomnienia: mam cerę mieszaną ze skłonnościami do niedoskonałości)
F&B jest to podkład uwielbiany przez wizażystów na całym świecie. Nadaje skórze zdrowy świetlisty koloryt. Świetnie sprawdzi się na cerze ziemistej, szarej, zmęczonej takiej, która potrzebuje wigoru i witalności.
 Wykonany jest na bazie wody (przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczką, aby wymieszać zawartość) . Nie posiada w składzie sylikonów, które zastąpione zostały gumą arabską. Głównie dzięki gumie arabskiej często używany jest przez profesjonalistów przy mokrych sesjach zdjęciowych, gdzie kropelki wody spływają  po jego powierzchni (bez obawy zrujnowania makijażu) a nie z nim tworząc smugi.
 Ma bardzo delikatne krycie, które możemy stopniować kolejnymi warstwami do uzyskania pożądanego wyglądu bez efektu maski.
 
Jak mówi jego nazwa możemy używać go do skóry twarzy jak i na resztę ciała.
 Sprawdza się w tym dobrze pod warunkiem, że nie będziemy uparcie go sprawdzać wcierając w ubrania :)
Kolejnym plusem jest cena w stosunku do pojemności. Możemy wybrać 50 ml (120 złotych) i 120 ml (148 złotych).
 Jak na kosmetyk profesjonalny i za taką ilość produktu cena jest bardzo niska. Oczywiście lepiej opłacalna jest większa pojemność, ale czy będziemy w sanie go wykorzystać zanim skończy się jego data ważności (24 miesiące )?
Chyba, że kupicie go razem z koleżanką i podzielicie się na pół :)
Aplikacja: Nakładałam go różnymi sposobami (beauty blenderem, pędzlem, palcami) i najlepiej wygląda przy użyciu pędzla. 
Niestety mimo wielu zalet podkład się u mnie nie sprawdził …
….jego lepka tekstura -  mimo przypudrowania - pojawia się na twarzy zbyt szybko tworząc nie przyjemny błyszczący film.
To nie jest to czego oczekuję od kosmetyku chcę się czuć komfortowo cały dzień bez obawy , że wyglądam gorzej z nim niż bez niego ….
 NIE POLECAM Face and Body Foundation osobom o cerze mieszanej i tłustej. 
Myślę, że cerom normalnej i suchej powinien sprawdzić się dobrze bo będzie nawilżał skórę i nadawał zdrowego blasku :)
F&B dostępny jest 11 odcieniach.
 W dwóch tonacjach oznaczonych C I N,
gdzie C - oznacza cerą w tonach żółtych
i N - oznacza cerę w tonach różowych.
 (mój odcień to C2)
Moja rada to przed zakupem warto zaopatrzyć się w próbkę bo możemy się zawieźć.
Face and Body u mnie więcej nie zagości, wykończę go, ale więcej nie kupię :(

Znasz lubisz M.A.C Face and Body Foundation??
Piszcie o swoich doświadczeniach z tym produktem :)

Inne recenzje podkładów:
  • -Nivea Extreme Resist -Tu
  • -Revlon Colorstay - Tu
  • -Bourjois Healthy Mix - Fond de Teint  - Tu
  • -Chanel Mat Lumiere - Tu
  • -Laura Mercier Tinted Moistuizer - Oil Free -Tu
  • -Shiseido Sun Protection Liquid Foundation - Tu

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

12 komentarzy:

  1. Dla mnie niestety jest on za drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki tej marki są według mnie za drogie i nigdy nie dam 90 zł za cien do oczu :D to jakas bzdura...Preferuje kosmetyki marki INGLOT

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie za drogi, niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. drogi.. ja nie używam podkładu ale uważam że za taką cenę można dostać 5 innej marki ale również bardzo porządnych podkładów

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm myśląc logicznie to cena drogeryjnego podkładu typu Loreal (30ml) kosztuje 50+ złotych a dzieląc 120ml na 4 osoby = 37 złotych za 30ml profesjonalnego podkładu - jak dla mnie cena niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale też wydaje mi się bardzo tłusty i wolałabym nie ryzykować

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozmyślałam nad kupnem tego podkładu :) Tanioszka,dziwią mnie opinie o tym że jest drogi...
    Masz może porównanie do Estee Lauder DW tego klasycznego(w chwili obecnej właśnie to jego używam przeszła od 2 lat)? MAC lepiej kryje?
    Myślałam także nad podkładem Kett ale opinia Katosu brzmi jak tania reklama,więc nie wiem...
    Będę wdzięczna za jakąkolwiek opinię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Estee Lauder DW jest badziej kryjący w porównaniu do F&B i jak dla mnie ładniej wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja posiadam wlasnie ten podkład i jestem z niego zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są osoby którym nie do końca on pasuje. Ale jest to kosmetyk o wielu zastosowaniach- przede wszystkim je podklad na ciało, żadne tam rajstst to najlepszyopy w sprayu, drobie jak niewiem, nie mogą siez nim równać. Wlepia się w skórę nóg jak rzep w kota. Nie ma śladu sinych tonów-i wygrywa tym ze wszystkimi innymi podkładami, z "rajstopami" też, zostawia naturalny połysk.
    Do twarzy często go używam jako rozcieńczacza zbyt "grubych" podkładów, albo jako bazę-jak naturalny klej zwiększa przyczepność innych szpachelek. Ale to kwetsia tego, że używam go na wielu osobach, na sobie od wiekszego dzwonu, bo nie chce mi się kufra wyciągać.

    OdpowiedzUsuń
  11. po co wchodzicie na recenzje podkładów MAC jeżeli stać was jedynie na Inglota??? Ulżyć sobie i napisać że za drogi????

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam ten podkład w kolorze n2. Posiadam cerę raczej tłusta w strefie T, ale często skłonna do przesuszen?! Dziwny mix. Uwielbiam ten podkład jest delikatny, nie zapycha i idealnie wyrównuje koloryt skóry. Idealny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń