poniedziałek, 30 września 2013

Exagon - Biological Hair Lotion - opinia/recenzja

Cześć wszystkim!
Parę miesięcy temu miałam niesłychany problem z moimi włosami, a mianowicie mam na myśli ich nadmierne wypadanie.


 Standardowo na głowie doroslego człowieka znajduje się nawet 150 tysiecy włosów, jeżeli na szczotce znajdujemy więcej niz 200 włosków dziennie oznacza to, że nasze włosy sie przerzedzają i mamy problem.



 I tak ja przez długi czas zmagałam sie z ta przykra dolegliwością, kiedy to zupelnie przypadkiem natknełam się na ampułki Exagon i pomyślałam, że spróbuje ,, A co mi tam - może być tylko lepiej''.



Exagon Biological Hair lotion to kuracja przeznaczona dokladnie dla naszego skalpu. Opakowanie zawiera 12 ampułek, każda po 10ml. Powinniśmy wcierać w skórę głowy 2-3 ampułki w tygodniu. Masaż musi trwać conajmniej 2 minuty. Po upływie miesiąca zmiejszamy dawkowanie do 1 ampułki w tygodniu do zakończenia kuracji.



 Reasumując preparat pomaga w uregulowaniu zmian łojotokowych, a co ważniejsze przywraca właściwą flore bakteryjną. Ważne jest równiez to, że preparat  nie zawiera:
  • -protein zwierzecych
  • -estrogenów
  • -nie zmienia naturalnego ph skóry


W tym momencie jestem w trakcie zakończenia 2 opakowania. Napewno kupiłabym kolejne, chociaz mam nadzieję, że to nie bedzie konieczne i problem już do mnie nie wróci :) Odrosło mi mnóstwo małych włosków tzw. ,,baby hair'', które są gęste i silne - oby tak dalej :)


A czy wy macie jakieś sprawdzone kosmetyki na wypadające włosy??

Pozdrawiam

=Joy= xoxo

5 komentarzy:

  1. Jaka cena? i gdzie można kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cena? i gdzie można kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na Allegro - 62,50zł - WOW! /ja kupiłam kilka miesiecy temu na ebay za 4-5 funtów

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto spadłaś mi z nieba ,mam już chyba 3 miesiąc mojego koszmaru i próbuję wszystkiego ale nic nie przynosi efektu martwię się bo włosy bardzo się przerzedziły ,może i dla mnie ten wynalazek będzie ratunkiem ,Gdzie go można kupić i jaka cena ??

    OdpowiedzUsuń
  5. na Allegro - 62,50zł /ja kupiłam kilka miesiecy temu na ebay za 4-5 funtów

    OdpowiedzUsuń