wtorek, 23 lipca 2013

Zapach kobiety - Dolce&Gabbana - Light Blue - opinia/recenzja

Dolce&Gabbana - Light Blue - ocena nr. 3 jest to najbardziej rozpoznawalny, wręcz kultowy zapach na okres letni. Zna go chyba każdy nos :) - zapach jest bardzo świeży i lekki, jednak na każdej skórze rozwija się nieco inaczej.



 Mi kojarzy sie troszkę z zimnym powietrzem, delikatnym podmuchem wiatru o poranku, błękitnym niebem i czystą skórą po orzeżwiającej kąpieli.


Nuty zapachowe:

Nuta głowy: jabłko Granny Smith (zielone jabłuszko ), cedr sycylijski, dzwonki
Nuta serca: jaśmin, biała róża, bambus
Nuta bazy: cedr, ambra, piżmo



Flakonik jest z matowego szkła z błekitną nieco tandetną nakrętką. Niestety Light Blue pozostawia wiele do życzenia jeżeli chodzi o trwałość perfum po 2-3 h zapach się ulatnia i trzeba go ,,dopsikać'' żeby dotrwał do końca dnia. Lubię go, ale nie wiem czy kupiłabym w tym momencie kolejny flakonik troszkę mi się ,,przejadł'' teraz mamy ze sobą love - hate relationship, ale z pewnością dokończę to co mi zostało :)



Spot reklamowy nie do końca mnie przekonuje:

Czy znasz/ lubisz D&G - Light Blue ??
Pozdrawiam

=Joy= xoxo

5 komentarzy:

  1. mnie jakoś nie urzeka light blue.
    nie rozumiem jego fenomenu.ale o gustach się nie rozmawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo podobała mi się ten zapach:)jednak teraz wolę cięższe zapachy;)

    OdpowiedzUsuń