czwartek, 13 czerwca 2013

Summer salad

Hej kochani!
Lato tuż tuż , więc oczywistym skojarzeniem jest LATO = UPAŁ.
Dzisiaj mam dla Was fantastyczne rozwiązanie na gorący, męczący letni dzień kiedy nie mamy ochoty nic jeść, a jednak przydałoby się posilić.




Jest to lekka chrupiąca sałatka z małym pazurkiem w postaci marynowanego chilli. Jeżeli macie ochotę ją zrobić to zapraszam :)



Potrzebujemy ( dla 4 osób/ 280kcal porcja ):
  • -350g zielonej fasolki szparagowej ( ja użyłam mrożonej)
  • -2 papryki ( żółta, czerwona )
  • -2 cebulki dymki
  • -2-3 marynowane papryczki chilli ( dla odważniejszych może być świeże chilli)
  • - kilka zielonych oliwek


Dressing:
  • -3 łyżki octu balsamicznego
  • -9 łyżek oliwy z oliwek
  • -sól, świeżo mielony pieprz



A jak ją przygotować ??
1. Ugotuj fasolkę i wymieszaj ją z pokrojoną papryczką, cebulką dymką, chilli i oliwkami w osobnej misce
2. Przygotuj dressing: połącz oliwę z octem i dopraw do smaku solą i pieprzem
3. Połącz warzywa wyżej wymienione z dressingiem
4. W misce sałatkowej ułóż sałatę lodową, a na nią mix dressingowo - warzywny


Smacznego!


Ahhh.... i jeszcze jedno ostatnimi dniami krąży za mną pewna piosenka, którą usłyszałam w radio i tak mi się spodobała, że musiałam ją znależć


kojarzy mi się ona z latem, szalonymi imprezami, kolorowymi drinkami z parasolką, białym piaskiem na plaży, ciepłym pachnącym powiewem wiatru,  ale pojechałam heheh - chociaż może to wprawi  Was w miły nastrój na początek dnia :)

Pozdrawiam

=Joy= xoxo



2 komentarze:

  1. wygląda bardzo apetycznie:)napewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest lekka i chrupiąca a chilli dodaje mocy - pycha :)

      Usuń